Разоткривање со романтичнен и храбар крој

6 Jan

БОБАН ИЛИЕВСКИ- „ШИК АНДЕРКАВЕР“

 3

Ана Несторовска
Фото: Жарко Чулиќ
Објавено на 04. јануари, 2013 во „Антена“ („Дневник“)

По две години работа под превез на мистерија, со новата колекција дизајнерот на брендот „Шик андеркавер“ го откри својот идентитет. Бобан Илиевски, кој има завршено на институтот за мода „Бурго“ во Милано, и е познат по својата работа во креативниот тим на македонскиот бренд „Кара“, одлучил дека сега е момент да се „рaзоткрие“.
-Сметам дека сега е вистинскиот момент кога „Шик андеркавер“, како веќе препознатлива етикера со свое место и клиентела, треба да го добие и ликот на креативецот што зад него. Сета мистерија околу истиот покрена многу повеќе прашина отколку што замислував. Па, така сметав дека тоа им го должам на приврзаниците на „шик“- филозофијата. Неизмерно го засакав овој проект кој започна како некој издувен вентил, заради некоја моја лична сатисфакција. Тој прерасна во нешто што континуирано ќе еволуира и ќе се развива, па така од ова сезона „Шик“ ќе биде мојот приоритет. Тоа не значи дека целам кон некоја помасовна продукција, напротив -филозофијата на единствени, посебни и горди ќе ја застапувам од прво лице-вели тој.

Помеѓу трендовите и ретро-класиците
Моделите од новата линија се во препознатливиот стил на брендот: драматични, колоритни и со ретро-елементи. Тие се со мали контардикторности, зашто, како што вели Бобан, „секогаш постои опасност една етикета или бренд да биде заробен сам во сопствениот стил на креирање, а бегството од тоа да е многу тежок процес и најчесто да заврши искритикуван“.
-Решив ова колекција да биде многу полична, за разлика од другите. Секој аутфит да отсликува дел од сегмените на „шик“- филозофијата, а воедно и од мојот карактер. Па така фам-фаталот оди од љубов и романтична, преку храбра, дива, отворена сексуалност-вели тој.
Колекцијата содржи два дела во кои се прилично монохроматски. Застапени се кафената, црната и белата основа, надополнети со колоритен дел во т.н. вински бои. Изработени се од свила, волна, памук, еко-кожа и крзно.
Иако неговите креации се трендовски, сепак секогаш се навраќа на класиката, на впешатливи форми и крој од минатото.
-Добриот дизајнер секогаш треба да знае што сакаат да носат луѓето. Личната визија на креаторот и карактеристичниот осврт на минатите декади-од една страна и вкусот на публиката-од друга, треба да се во одлична симбиоза во секоја колекција.

Физички пропорции не се најважни
„Шик андеркавер“ е еден од ретките наши брендови што не прави креации само за слаби девојки и жени, туку и за тие со облини. Тие во визијата на Бобан тие се секси, модерни и уникатни.
-Отсекогаш го пропагирам ставот дека физички пропорции не се најбитни за една девојка да изгледа совршено. Сигурноста во сама себе е најдобриот имиџ што може да го има. Облеката што ја правам има цел само да го потпомогне тој став. Доколку сум успеал во тоа, мојата работа е завршена-вели тој.
Неодамна направија и фотосесија за промоција на новата колекција.
-Овојпат решив фотосесијата да биде многу почиста со цел карактерот на колекцијата да дојде до израз, па со веќе проверениот тим сметам дека го постигнавме тоа. Соработував со фотографот Жарко Чулиќ , кој како и секогаш ја долови есенцата на секое парче. Тука е и моделот Викторија Тодосова, со својата убавина во улога на фам-фатал, што Дарко Мишовски фантастично ја долови со шминката-вели тој.
Сите негови досегашни колекции се инспирирани или од ликови што ги почитува и сака, или со дизајнери со кои соработува во своето креативно дејствување. Ивана Кнез како еден од најдобрите дизајнери за накит, а пред с` добар пријател, која всушнос и е муза на моето творество, несомнено се вклопува во мојата визија. Така што, таа соработка е и ќе биде неизбежна-вели Бобан, кој на преминот од 2012 во 2013 година окрива дека се наоѓа на пресвртницата каде што одлучи овој проект да му биде примарен.

Новогодишната поп-ап продавница
Практикува колекциите на „Шик андеркавер“ да ги промовира на неконвенционален начин, преку социјални мрежи, изложби, фотосесии….
-Моето прилично големо искуство во модната индустрија кај нас и во странство, ми покажа дека претставувањето е многу битно за еден бренди дизајнер, па така, отсега кога веќе „Шик“ го има својот лик, ревија е повеќе од очекуван чекор највериојатно на некој од следните модни недели кај нас.
Колекцијата ова сезона имаше промоција, најпрво надвор од државава, во шоурумови во Берлин и Софија, а деновиве и на новогодишната поп-ап продавница во „Домиталија“ во Скопје.
– Со „Лудус“, Маја Кироска и Јана Ацевска („Капка“) имавме фантастичен одзив. Тоа ме радува, искрено, зашто сепак постои тој глад за добар дизајн кај нашите купувачи…. На таков помалку алтернативе нацин на презентација.

Созревање под менторство на Ношпал и Деспотовска
Бобан Илиевски е припадник на помладата генерација на дизајнери кај нас. По завршеното средно уметничко училисте во Скопје и студиите на претсижниот „Бурго“ на 21 година стана дел од дизајнерскиот тим на македонскиот бренд „Кара“. Таму работи веќе седум години.
Како негови ментори низ годините се јавуваат етеблираните креатори Александар Ношпал и Христина Деспотовска. Тие играат круцијална улога во созревањето на Илиевски како дизајнер. Во изминатите две и пол години паралелно го гради брендот „Шик андеркавер“ со помалку алтернативен пристап во јавноста како еден вид експеримент кај нашата модна публика.

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s

%d bloggers like this: