ЛЕ БРЕНД – есен-зима 2012-2013

17 Nov

Јапонска модна игра со македонски потпис

lili kadinska

Ана Несторовска
Фото: Ани и Дими
Објавено на 16. ноември 2012 во „Антена“ („Дневник“)

Ориентот и јапонската улична мода, кои со години се неицрпен извор на инспирација за колекциите на домашните и светските брендови и кретори, биле презивик за новата колекција на младата македонска етикета „Ле Бренд“. Моделите, кои беа презентирани на неодамнешниот Моден викед-Скопје, одушевија со својата свежина, ведрина и трендовски изглед. Зад брендот, кој досега има претставено четири колекции, стои креаторката Лили Кадинска од Битола.
-Јапонската улична мода не ограничува и ви дава можност да си играте додека креирате. Мене, како дизајнер, а и како концепт врз кој се базира „Ле Бренд“, доста ми одговара таа игра на форми, материјали, бои и дезени. Во сите досегашни колекции на етикетата ги има овие моменти, во одредена доза, а во најновата колекција се појавува како основен концепт-вели Кадинска.

Креации што носат ведрина
Колекцијата преставува колаж од материјали, бои, дезени и стилови содржи автентични модели за секоја пригода. Во силуетата и линиите, како и во малите детали на појасите, околу деколтето, на половинара ,во вид на јаки се пресликани моменти од традиционалната јапонска облека.
-Креациите се наменети за сите што сакаат да внесат малку ведрина и дух во своето секојдневие. Кога би носеле парче од „Ле Бренд“ нема воопсто да размислуваат каков стајлинг да направат, зашто секое моделче е така дизајнирано, да може да биде единствено и да се постигне саканиот ефект-вели креаторката.
Од материјалитедоминира волна, жоржет, а од боите: жолта, црна, сребрена, и црна основа итн. -Што се однесува до додатоците беа искористени форми од цветови од материјал како апликации на одредени модели, тенки коланчинја итн-вели Лили и додава дека колекцијата е достапна во шоурумот „Мокош” во Скопје и во нејзиното ателје во Битола.

Полесно е кога се споделува товарот
Лили го основа брендот со својата пријателка и колешка од Факултетот за моден дизајн во Софија, Зуле Кршкова. Дебитираа со колекцијата The Sensual Cuba Collection. Но, за кусо време Кадинска продолжи сама да го води. Признава дека ја сака тимската работа и можеби тоа најмногу ~ фали во соло-ангажманот, да го подели товарот што го носи работата.
Засега „Ле Бренд“ секоја сезона промовира по една колекција со минимум 20 парчиња. Освен редовните сезонски линии изработува и модели по нарачка. Се надева дека набрзо ќе може да се прошири концептот на етикетата, што ~ е главна цел.
-По првата колекција нашите очекувања беа малку поголеми, но брендот не доживеа експанзија преку ноќ. Сега, после четири колекции и многу продадени парчиња изминативе две години, мислам дека „Ле Бренд“ веќе си го наоѓа своето место и полека, но сигурно се гради како една препознатлива етикета и си го пробива патот до клиентите-вели таа.
Своите пет минути на Модниот викенд
Лили вели дека ревијата на Модниот викенд, што беше прва поголема презентација на работата на овој бренд била одлична промоција
-Модниот викенд медиумски е добро покриен, па така „Ле Бренд“, кој за поголемиот дел од публиката с` уште беше ново име, ги доби своите 5 минути. Можам слободно да кажам дека во целост сум задоволна од презентацијата. Првичните коментари и реакции се многу позитивни. Посебно ми е драго кога ги слушам од луѓе кои не ги познавам, секако поради објективниот момент. Интерес за колекцијата има. Првите парчиња се продадоа веднаш по ревијата, а колекцијата веќе е во продазба и е достапна за сите заинтересирани-вели таа

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s

%d bloggers like this: